الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلس .و .جالأعضاءالمجموعاتدخولمكتبة الصوراليومية

شاطر | 
 

 (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Romany 777
Romany 777


ذكر
عدد الرسائل : 210
العمر : 34
رتبه العضو : المشرف العام
تاريخ التسجيل : 23/11/2007

مُساهمةموضوع: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2007-12-30, 2:52 pm

النهاردة جايب لكوا صفات المخلوقات الرقيقه اللى عايشه معانا (كلام اغانى بس)
الحمد لله مش هقول كل البنات بتتمتع بالصفات دى هقول 99% بس ههههه
(ولله الحمد فيه 1% مش فيهم الصفات دى)
ههههههههههه تعالوا نشوف هى ايه




1- النكد
مشفتش اى بنت مش بتحب النكد والنكد ليه صور كتير
الخناق عمال على بطال وتنكد على جوزها او خطبها الى يعينى بيكون غلبان وبيستحمل ( اى والله احنا مظلومين بقينا زى الجمال من الى بيحصل فينا )
طيب مفيش خطيب ولا جوز يبقى التليفزيون وكام مسلسل درامى او فيلم وعلبتين مناديل وهات يا عياط
حتى الدراسة بعد اى امتحان لازم تخرج تعيط فى ايه يا بنتى مالك اصلى محلتش النقطة الاخيرة فى الامتحان هسسسسسسسقط ( مع العلم ان النقطة دى فى سوال اختيارى وهى حلته زيادة تاكيد)

2- الميول العدوانية
عمرك شفت بنت بتتفرج على مصارعة ؟؟؟
ايوة والله فى بنات كتير بتتفرج على مصارعة وحافظين اسماء المصارعين كمان وحركتهم ...غير ان فى بنات كتير بطلات رفع اثقال- وتايكوندو- والعاب عنيفة كتير ( يارب لما تعاكس متقعش فى ايد وحدة منهم)
3- الاصراف
بيحبو يشترو اى حاجة مش مهم هى ايه او بتعمل ايه او فايدتها ايه بس هى حاجة جيدة وخلاص غير اللبس والميك اب والجيم..الخ الخ
تعالى فى مرة اعمل دور جنتلة وقول لبنت انا عزمك فى اى مكان تحبيه بس تكون عامل حسابك وبايع بيتكم قبلها عشان تسدد الفاتورة
لان مفيش بنت هتدخلك محل كشرى ولا مطعم فول

4- الغيرة
الغيرة للبنت حاجة عادية للولد تبقى شك
طيب والبنت الى بتبص للبنات الى فى الشارع او الكلية او الشغل عشان تشوفهم بيعملو ايه وتعمله ( تلقيها ديما تقولك هى فلانة حلوة كل ده ميك اب بس / علانة دى اصلا كانت كذا وكذا وكذا ...)

5- العند
العند ده صفة منتشرة جدا بيحبو يعندو عشان يحسسو الشباب انه بيتفقو عليهم تعالى كلم وحدة فى التليفون وقولها اقفلى تقولك لا انت الاول انت تصر انها تقفل الاول هتعند معاك لحد مارصيدك يخلص والخط يقطع من عندك ( مهو طبعا انت الى متصل ...يا جنتل )

6- البراءة المصطنعة والهدوء
البنت ديما تلقيها فى اول مرة تتعرف عليها بتكون هدية ولذيذة ودمها خفيف ولو زعلتها بتسكت وممكن تعيط كمان...بعد فترة لو لمحت من غير ماتقصد وزعلتها هتتمنى لو كنت فى قفص الاسد دلوقتى على الاقل ممكن يتفاهم معاك عنها



كل واحد يقول رأيه ولو عندكو صفات تانيه ياريت نستفيد منها


عدل سابقا من قبل في 2008-01-28, 11:26 am عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4ufamily.5forum.net
Die_Heart
عضو فضى
عضو فضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 307
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-05, 4:53 pm

حلوة فكرة الموضوع
و مما قيل

(لا تطلب الفتاة من الدنيا إلا زوجاً.. فإذا جاء طلبت منهُ كل شيء.. ) شكسبير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
era
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 105
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-11, 3:25 am

شكلك كده يارومانى 777 خبره ..
عندك حق ف اللى انت قلتله بس البنات بجد كائنات غريبة جدا ..
وسيكولوجيتهم عجيبة اوى ..
وصعب جدا ترضى البنت ..
ربنا يحفظنا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mickey
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 46
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 30/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-18, 11:21 pm

بصراحة موضوع عنصرى جدا و ان كان فى عنصريته حقيقة و الحقيقة ليست مطلقة فالنكد و العند و الغيرة شئ وارد اخى العزيز. ده انا اعرف واحدة رفعت قضية خلع على جوزها علشان بيشخر و هو نايم اى و الله انظر الى تفاهة الاسباب وواحدة تانية ( دى بقى جت فى الاهرام) علشان جوزها رجليه رحيتها وحشة قال ايه قد افسد عليها رائحتها العطرة فين ايام سى السيد لما كان يخش البيت و يقولها يا ولية حضرى المية و الطشت و اغسلى رجلى فترد عليه بدلال حاضر يا سى السيد سوف اغسل لك رجليك المعفنتين
ولا عزااااااااااء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Die_Heart
عضو فضى
عضو فضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 307
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-21, 9:21 pm

mickey كتب:
بصراحة موضوع عنصرى جدا


و جاء الخاين اللي قرر يدافع عن البنات
ماشي

حقولك ملاحظة و قولي تفسيرك
معظم البنات مفيش بينهم صداقة حقيقية


موافق ؟

_________________
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dr_roma
وسام القلم الذهبى
وسام القلم الذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 205
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-25, 3:42 am

يا روما اللة يخليك أبقى حدد أنتا أنة روما فيهم لحسن انا كدة ممكن أتطلق من تحت راسك يابعيد و ثانيا الكلام دة تقولة كدة فى سرك مش على الملأ (نو نو نو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Die_Heart
عضو فضى
عضو فضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 307
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-25, 12:43 pm

dr_roma كتب:
يا روما اللة يخليك أبقى حدد أنتا أنة روما فيهم لحسن انا كدة ممكن أتطلق من تحت راسك يابعيد و ثانيا الكلام دة تقولة كدة فى سرك مش على الملأ (نو نو نو


وقعت يا حلو
بص
قول رأيك و اجري و محدش حيقول لحد

و ممكن كمان نعتبر ان رأيك ده ينطبق ع الغالبية
لكن فيه ناس بقاه عدوا المرحلة ديه من زمان ( و على شان كدة احنا اخترناه )

و صباحك سكر زيادة

_________________
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dr_roma
وسام القلم الذهبى
وسام القلم الذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 205
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-25, 6:02 pm

يا جدعان على فكرة يا عنى أنتم متخيلين أن البنات دراكولات صغيرين بس هى الفكرة أن هما ال سكوب بتاعهم مختلف عن الولاد لكن عادى ممكن جدا بعد فترة تلاقى وجهات النظر بدأت تتقارب و الدنيا تمشى
على فكرة المشكلة بتبقى كبيرة جدا لو أنت مالكش أخوات بنات لأنك فى معاملتك مع أى بنت بتبقى متخيلها زى أخوك و بالتالى ممكن تهزر معاها بكرسى أو أيد مقشة و طبعا طبعا لو ما وفقتكش على طريقة الهزار دى تفتكر أنها متكبره و مش راضية تعبرك بس المشكلة فيك
من الإخر:
الفرق بين تفكير الولد و تفكير البنت زى الفرق بين الطب الفرعونى و الطب الصينى القديم الأتنين ممكن يخففوا العيان بس عمر الأتنين ما بيتبعوا نفس الطريقة
ومن الواضح جدا أن أنا مش عارف أتكلم و مصيركوا فى يوم من الأيام هاتبقوا زىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
era
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 105
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-27, 1:33 am

ياداى هارت ..
معظم البنات مش بينهم صداقة حقيقية ..
ومعظم الولاد مش بينهم صداقة حقيقية ..
اللى ممكن يميز علاقة الولاد هى صفات الرجولة ممكن والجدعنه .. بس مش شرط تبقى صداقة
وجه نظر..معرفش صح ولا غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Romany 777
Romany 777


ذكر
عدد الرسائل : 210
العمر : 34
رتبه العضو : المشرف العام
تاريخ التسجيل : 23/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-01-28, 8:52 am

منورين (يارجاله) انا قلت اللى عندى وكل واحد مسؤل عن كلامه -اللى بيخاف يروح-
ونسمع سلام ..الموت علينا حق

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4ufamily.5forum.net
jesus love Me
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 139
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-07, 10:17 pm

مساء الخير يا جماعة
لو سمحتم انا دخلت وقرات الكلام المكتوب رغم انكوا قولتوا انه للاولاد فقط وقبل ما اقول اللى عندى مش هاتكلم غير لما تقولوا
انكم مستعدين تسمعوا الراى الاخر
بديموقراطية
بس الله يخليكوا مش الديموقراطية اللى احنا عايشين فيها دلوقتى
ربنا معاكوا ويساعدكو
Dr.Marmora
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Romany 777
Romany 777


ذكر
عدد الرسائل : 210
العمر : 34
رتبه العضو : المشرف العام
تاريخ التسجيل : 23/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-08, 12:59 am

ياريت نسمع طبعا احنا منتدى الديموقراطيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4ufamily.5forum.net
jesus love Me
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 139
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-08, 9:25 pm

مساء الخير يا شباب
انا جيت علشان نتفاهم حول الموضوع المطروح على الساحة
انا حاحاول ابين وجهة نظرى كبنت فى كل نقطة من النقاط اوك اتفقنا

1-النكد

انا لا انكر ان هناك نسبة من السيدات التى(لن اقول تحب النكد)ولكن ساقول انها لا تضحى بمعنى
ان الزوجة وخاصة المسيحية يجب ان تضحى بكثير من المشاكل التى تواجهها فى اوقات معينة ثم تعرض المشكلة فى الوقت المناسب لها
بالبلدى يعنى ان الست احيانا بتختار اوقات مش مناسبة تفاتح فيها زوجها عندما ياتى من الشغل مرهق او فى ظروف غير مناسبة وبالتالى بما ان

الزوج لا يضحى ابدااااااااااا
فتقوم الدنيا ولا تقعد وتحدث المشكلة ويقول ان الزوجة هى اللى بتخلق مشاكل
ولكن فى الاخر اقول ان هذه نسبة ضعيفة والدليل
اننا عايشين فى بيوتنا مع ابهاتنا وامهاتنا فلو كانت النسبة كبيرة كان زماننا مشردين الان




2-الميول العدوانية

ليس معنى ان البنت تشاهد بعض الرياضات العنيفة(مع انى لم ار هذا من قبل)انها انسانة عنيفة
ليه منش نقول ان هذا من باب الفضول
فبالنسبة لاى ولد اذا ظهرت الان رياضة جديدة مش هتتفرجوا عليها علشان تعرفوها
اما اذا مارست بالفعل تلك الرياضة العنيفة فان المراة فى هذه الحالة تعتبر هذا تحدى للمجتمع من حولها فهى تريد ان تثبت جدارتها فى كل المجالات بما فيها ما يقال عليه لرجال فقط

اما فبالنسب لموضوع المعاكسة فهذا موضوع خطير ويعتبر نقطة عليك وليست لك وسنناقشها فيما بعد ضرورى


3-الاصراف

اما هذه النقطة فلا اتفق معك فيها نهائيا
فدائما الزوجة تسير مع المستوى المادى للزوج فى مصاريفها
والدليل انك تجد ان اللى ماسك مصروف البيت واللى ممشى المصاريف من اول الشهر الى اخره هى الزوجة
وهذه مسئولية كبيرة جدددااااااااااا يحس بها منكم من بياخد مصروف شهرى
اما بالنسبة للعزومة فبصراحة ده افتراء على البنات اناعمرى ما شفت موقف زى ده بل بالعكس فالبنت لاترى بالعزومات بالساهل واذا وافقت فانها تردها فى اسرع وقت
وهذا عن تجربة


4-الغيرة
موضوع الغيرة للبنت حساس شوية
وذلك لان بدون زعل
الولاد دايما عنهم زايغة
لكن البنات غلبانة بتعتبر نفسها ادبست فى واحد لنهاية العمر ترضى بيه بعيوبه وحسناته
والحاضر يبلغنا عن هذا
انا اعرف ما يقرب من 10 حالات خيانة للزوجات المسيحيات نتج عنها انهيار البيت وذلك بسبب العين الزايغة
يا ريت تكون فهمت ليه الوضع حساس للبنات


5-العند

من الصعب جدا لاى شخص ان يكون مصر على راى او وجهة نظر معينة دون ان يكون له ما يثبت ذلك
ولكن ممكن نقول ان الاولا او الازواج من الصعب جدااااااا على كرامتهم ان يرجعوا فى قرار اتخذونه علشان كرامته
وبالتالى يقول ان مراته بتعنده ولكنها ممكن تكون شايفة الصح


6- البراءة المصطنعة


لا يمكن ان نقول ان هذه صفة للبنات
ولكنها خطا فى شخصية البنت نفسها لانها تريد ان تصبغ شخصيتها وهذا عيب فى سلوكها وتربيتها

كما ان الاولاد اكثر شيوعا فى هذه الصفة


لو سمحتم احنا بنتكلم بالراحة ومش عايزين زعل


بس انا هاستنى الرد فى اسرع وقت

ربنا معاكو ويساعدكو

اختكم
Dr.Marmora

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Die_Heart
عضو فضى
عضو فضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 307
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-09, 12:21 pm

1- النكد
الانسان النكدي هوه اللي يفكر يكتب موضوع ف منتدى , يقول فيه ان البنات بيحبوا النكد
و الانكد منه ... هوه اللي يقول كدة لحبيبته ف وشها


لكن بشكل عام
المصرى نكدي من زمان , لأننا متعلمناش ازاي نفرح و نعيش فرحتنا
دايما متوقعين مصيبة
و تلاقي احسن اغانينا و ترانيمنا كئيبة

شايف روح جديدة ف سنة 1 و 2 من كليتنا
يا رب تكون ديه هيه الوان حياتهم بجد


لكن يا مرمورة انا مش موافق معاكي ان الست لازم تضحي او متضحيش
طبعا ده اللي بيحصل ف بيوتنا مع اهالينا
لكن الاجمل هوه التفاهم , يعني الراجل يفهم مراته من عنيها , لو متضايقة يحس بيها
و هيه لو شايفاه لسه راجع م الشغل تستني شوية طبعا , و ف اي قعدة هادية لازم تحكيله على اللي بيضايقها
ديه مش تضحية , و مش لازم البنت تعتقد انها تضحية , ديه حكمة


2- الميول العدوانية
الانسان العدواني هوه اللي يجي ف منتدى و يقول ان البنات عدوانيين ( ده طبعا بعد ما قال انهم نكديين )

لكن بشكل عام
في مجتمع بدأ يصاب بهوس جنسي بسبب التدين الزائف و اغراءات الميديا , و تأخر الجواز , لازم نتعلم ندافع عن نفسنا , عن اخواتنا بنات و ولاد ( طبعا بعد ما نعرف ازاي نحمي نفسنا م الهوس ده اساسا )
و حتى لو البنات قرروا ميبقوش عدوانيين , لازم الولاد بتوعنا يسيبوا الانوثة اللي هما فيها
لو طلبت كل واحد يروح الجيم , يروح الجيم
لازم نثبت اننا قادرين ندافع عن نفسنا , انا شايف ان الميول العدوانية اللي بيننا ده هروب من المجتمع اللي مش قادرين ناخد فيه حقنا , فبنتشطر على بعض !

ولا ايه ؟

_________________
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Romany 777
Romany 777


ذكر
عدد الرسائل : 210
العمر : 34
رتبه العضو : المشرف العام
تاريخ التسجيل : 23/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-09, 9:27 pm

انت عايز ايه ياد ؟؟؟

انت خايف منهم يا حلو وعايز تقلبهم عليا
وبعدين ده مكنش رأيك قبل كده ___ولا نسيت (بتوع مصر) ارجع لعقلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4ufamily.5forum.net
jesus love Me
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 139
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-09, 10:20 pm

مش تقلق يا admin
انا مش ماسكة فى ايدى سكينة ولا هاقلب عليك
وبعد كدة الرجوع عن الغلط احسن من الاستمرار فيه
كدة ولا ايه يا دكاترة


وبعدين ده احنا ملايكة
بالزمة انتوا ظالمينا

لكن معلش
يا بخت من يبات مظلوم ولا يبات ظالم


انا مستنية باقى الردود

ربنا معاكو

Dr.Marmora

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
era
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 105
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-10, 10:44 pm

ياادمين سيب الناس تعبر عن رايها ..
ومش مشكلة لو اتقلبوا عليك .. انت اللى بدات
واحذر طريق النساء .. عاقبتها الموت والفناء
وراء كل رجل عظيم امراة تطلع عينه ..
بس برده انا بحب البنات ومانقدرش نعيش من غيرهم ..
بس لو يطلعوا الصفات الجميلة بتاعتهم .. اللى هى اصلا موجوده جواهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dr_roma
وسام القلم الذهبى
وسام القلم الذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 205
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-11, 9:16 pm

على فكرة داى هارت دة دماغة تقيلة ومتكلفة جدا يا روما أنا بصراحة بتعجبنى ردودة عامة أنا شايف أن الولاد و البنات مظلومين فى مجتمعنا و أنتم أضطرتونى أكتب لكم مناظرة بين المجتمعين الذكورى و الأنثوى و هى منقولة من سيمنار أدبى كنت حضرتة فى معرض الكتاب من كام سنة كدة أنا ها أكتبة فى قسم القلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Romany 777
Romany 777


ذكر
عدد الرسائل : 210
العمر : 34
رتبه العضو : المشرف العام
تاريخ التسجيل : 23/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-12, 2:20 pm

Give me abreak plz
كل المنتدى دلوقتى عايز يضرب انا عارف


الموضوع ده انا كتبته علشان بس نلفت نظر اخوانتنا الحلوين (من غيرهم ولا ليها طعم الدنيا) للحاجات اللى ممكن تبوظ اى علاقه او ارتباط بين ولد وبنت
بجد 90% من الحاجات المكتوبه دى بتحصل فعلا بين المخطوبين او المتجوزين وممكن تخلى الحياه لا تتطاق
واكيد طبعا ده مش مسئوليه البنات لوحدهم -كلنا عايشين فى ظروف ومجتمع (خنييييييق) للبنت قبل الولد وعلشان كده الحياه مش ناقصه نكد وهم زياده

علشان كده المفروض من النص الحلو بتاعنا هو اللى يخليها اجمل
علشان نقدر نعيش فى الدنيا دى وندور على الحاجات اللى تسعدنا مش نخنق على بعض

بس خلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4ufamily.5forum.net
Dr popo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 142
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-22, 3:22 am

صلوا علي النبي يا جدعان مايصحش كده
هانحسر بعض ولا ايه!!!!
احنا بنعبر عن رأينا بهدوء
ومن غير أسافين ياأبو قلب ميت,ماشي؟
امسحها فيا يا ادمن معلش
هاكتب رأي وقت تاني لأن الوقت دلوقتي مش سامح
ولازم نسامح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr popo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 142
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-22, 3:38 am

لأ بقي
لحد كدة وكفاية انتوا بتهرجوا ولا أيه؟
كلكوا خلاص غيرتوا رأيكوا علي طول
مع استثناء ذا (القلب الميت) اللي واخد موقف ندالة من الاول
مع احترامي الكامل لرأي مرمورة
المثل الشعبي بيقول اسأل المجرب ولا تسألش طبيب
هو صحيح المثل من الناحية الطبية يضيع صاحبة
لكن الفكرة ان المثل بيتكلم عن عامل الخبرة
وأنا من خبرتي الكبيرة (بدون مبالغة) بقول لأ
فغلا في بعض المشاكل الموجودة في البنات ممكن تسبب مشاكل في الغلاقات العاطفية
وللحديث بقية
لا داعي للشتيمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
jesus love Me
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 139
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-23, 11:50 am

ازيكوا يا دكاترة

ازيك يا د.بوبو

خلاص بقت البنات هى اللى بتبوظ الموضوع علطول
مافيش حاجة اسمها تفاهم
مافيش حاجة اسمها تقارب وجهان النظر
خلاص عايزين البنت عجيبنة مالهاش شخصية علشان تعجنوها زى ما الواحد عايز

خلاص نسيتوا ان البنت بشر عايزين ملايكة معصومة من الخطا

انانيتكوا غمت عيونكوا عب عيوبكوا الكتيررررررررررررررررررررررررررر

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه


يارب اغفر لهم لانهم لا يعلمون ماذا يطلبون

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Die_Heart
عضو فضى
عضو فضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 307
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-23, 12:23 pm

اوكي اوكي
اقترح ان الناس ديه تتنفى ف مدينة مفيهاش النص الحلو
و وروني حيستحملوا قد ايه

عقاب اللي بيكره النعمة , انها تتاخد منه



ادينا بقاه يا رب

_________________
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Romany 777
Romany 777


ذكر
عدد الرسائل : 210
العمر : 34
رتبه العضو : المشرف العام
تاريخ التسجيل : 23/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-23, 2:26 pm

ماشى يا ابو قلب ميت خليك كده عامل فيها بتاع حقوق المرأه
امال بقى سعاتك ايه اللى موت قلبك؟؟؟؟؟
مش حبايبنا الحلوين برضو ولا انا غلطان
انا كاتب الموضوع ده علشان محدش تانى قلبه يموت زيك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4ufamily.5forum.net
dr_roma
وسام القلم الذهبى
وسام القلم الذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 205
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: (صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)   2008-02-24, 1:26 am

هذا الموضوع ذكورى منحرف إية ياشباب خلاص كلكم مشاكلكم عاطفية
بكرة تخلصوا الكلية و تشوفة المشاكل الذهبية ثم المشاكل الشققية ثم المشاكل العفشية و الخشبية و المالية ...ده حتى الفول و العدس غليوا ها يبقى فية المشاكل الطعمية و الكشرية
و لا يهمكوا أصل الفاضى يعمل قاضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
(صفات البنات).......الولاد بس يدخلو ( اعرف عدوك)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: قسم القلب :: بنت & ولد-
انتقل الى: